Polityka prywatności
Zasady przetwarzania danych osobowych Uczestników Projektów
Fundacja TDJ przetwarzając dane osobowe, stosuje się do poniższych wytycznych, realizując przynajmniej jeden warunek przetwarzania danych osobowych.
- „przetwarzane zgodnie z prawem rzetelnie i w sposób przejrzysty”
- „zbierane w konkretnych, wyraźnych i prawnie uzasadnionych celach i nie przetwarzane dalej w sposób niezgodny z tymi celami”,
- „adekwatne, stosowne oraz ograniczone do tego, co niezbędne do celów, czyli minimalizacja danych”,
- „prawidłowe i w miarę potrzeb uaktualniane”,
- „przechowywane w formie umożliwiającej identyfikację osoby, której dane dotyczą, przez okres nie dłuższy niż jest to niezbędne do celów, w których dane te są przetwarzane”,
- „przetwarzane w sposób zapewniający odpowiednie bezpieczeństwo danych osobowych: ochrona przed niedozwolonym lub niezgodnym z prawem przetwarzaniem oraz przypadkowa utratą, zniszczeniem lub uszkodzeniem za pomocą odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych”.
- osoba, której dane dotyczą, wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów;
- przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy;
- przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze;
- przetwarzanie jest niezbędne do ochrony żywotnych interesów osoby, której dane dotyczą lub innej osoby fizycznej;
- przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi;
- przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub przez stronę trzecią, z wyjątkiem sytuacji, w których nadrzędny charakter wobec tych interesów mają interesy lub podstawowe prawa i wolności osoby, której dane dotyczą, wymagające ochrony danych osobowych, w szczególności gdy osoba, której dane dotyczą, jest dzieckiem.
Jakie dane o Tobie zbieramy
- Dane zbierane podczas rekrutacji do oferowanych przez nas programów.
- Dane kontrahentów i współpracowników, z pomocą których prowadzimy programy.
- Dane uczestników szkoleń Instytutu Educare.
Administrator danych
Inspektor ochrony danych
Cel przetwarzania danych
- rekrutacja do projektów,
- realizacja zadań związanych z organizacją wyjazdów, uczestnictwa w projektach,
- marketingu bezpośredniego lub usług,
- badanie satysfakcji współpracy z nami lub satysfakcji z usług,
- badania preferencji odnośnie zapotrzebowania na usługi,
- udzielania odpowiedzi na pisma i wnioski,
- prowadzenia działań związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa,
- archiwizacji,
- spełnienia ciążących na nas obowiązków prawnych.
Podstawa prawna przetwarzania danych
- udzielona zgoda,
- niezbędność do osiągnięcia celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora, np. ocena poziomu zadowolenia z proponowanych projektów,
- niezbędność do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze.
Okres przechowywania Twoich danych osobowych
- przepisy prawa, które mogą obligować Fundację TDJ do przetwarzania danych przez określony czas,
- okres, który jest niezbędny do ochrony interesów administratora danych,
- okres niezbędny do świadczenia usług przez Fundację TDJ i zapewnienia niezbędnej obsługi Uczestników projektów,
- okres, na jaki została udzielona zgoda.
Odbiorcy Twoich danych
- kancelariom prawnym, którym Fundacja TDJ zleciła np. prowadzenie postępowania,
- podmiotom współpracującym z Fundacją TDJ, np. świadczącym usługi IT.
- podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.
Przekazywanie danych poza Europejski Obszar Gospodarczy
Twoje dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej.
- dostępu do treści swoich danych osobowych,
- ich sprostowania (poprawiania, uzupełniania),
- ograniczenia ich przetwarzania lub usunięcia,
- przenoszenia danych osobowych, które nam dostarczyłaś/dostarczyłeś, tj. do otrzymania tych danych osobowych w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacji nadającym się do odczytu maszynowego, oraz masz prawo przesłać te dane innemu administratorowi; jeżeli jest to technicznie możliwe masz prawo żądać aby Twoje dane osobowe zostały przesłane przez nas bezpośrednio innemu administratorowi,
- wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania Twoich danych osobowych.
Masz prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania Twoich danych, którego dokonano na podstawie udzielonej zgody przed jej cofnięciem.
W przypadku wątpliwości co do prawidłowości przetwarzania Twoich danych osobowych przez Fundację TDJ masz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Jakie będą konsekwencje niepodania danych
Podanie danych jest dobrowolne lecz niezbędne do realizacji procesu rekrutacji i realizacji projektów. Nie podanie danych powoduje brak możliwości wzięcia udziału w proponowanym projekcie.
Brak zgody na wykorzystanie wizerunku we wskazanym celu nie niesie ze sobą żadnych negatywnych konsekwencji, ponieważ ma charakter całkowicie dobrowolny.
- Poprzez dobrowolnie wprowadzone w formularzach informacje.
- Poprzez zapisywanie w urządzeniach końcowych pliki cookie (tzw. ciasteczka).
- Poprzez gromadzenie logów serwera www.
- Serwis zbiera informacje podane dobrowolnie przez użytkownika.
- Serwis może zapisać ponadto informacje o parametrach połączenia (oznaczenie czasu, adres IP)
- Dane w formularzu nie są udostępniane podmiotom trzecim inaczej.
- Dane podane w formularzu mogą stanowić zbiór potencjalnych klientów, zarejestrowany przez Operatora Serwisu w rejestrze prowadzonym przez Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych.
- Dane podane w formularzu są przetwarzane w celu wynikającym z funkcji konkretnego formularza, np. w celu dokonania procesu obsługi zgłoszenia serwisowego lub kontaktu handlowego.
- tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
- utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
- określania profilu użytkownika w celu wyświetlania mu dopasowanych materiałów w sieciach reklamowych, w szczególności sieci Google.
Logi serwera.
- czas nadejścia zapytania,
- czas wysłania odpowiedzi,
- nazwę stacji klienta identyfikacja realizowana przez protokół HTTP,
- informacje o błędach jakie nastąpiły przy realizacji transakcji HTTP,
- adres URL strony poprzednio odwiedzanej przez użytkownika (referer link) w przypadku gdy przejście do Serwisu nastąpiło przez odnośnik,
- informacje o przeglądarce użytkownika,
- Informacje o adresie IP.