
Absolwentka Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach na kierunku pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna. Praca z najmłodszymi sprawia jej ogromną satysfakcję i daje dużo radości. Z wielkim zaangażowaniem podchodzi do swojej pracy, dbając o rozwój i bezpieczeństwo każdego dziecka. Tworzenie przyjaznej i inspirującej atmosfery, w której dzieci mogą się rozwijać i odkrywać świat jest dla niej bardzo ważne. Prywatnie miłośniczka gier planszowych. Uwielbia podróże i poznawanie ciekawych miejsc. Rodzina jest dla niej ostoją i największą wartością. Od września obejmuje stanowisko Nauczyciela wychowawcy w starszej grupie.

Absolwentka rytmiki Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. Karola Szymanowskiego w Rzeszowie oraz absolwentka studiów pierwszego i drugiego stopnia Akademii Muzycznej im. Karola Szymanowskiego w Katowicach na specjalności rytmika i przedmioty ogólnomuzyczne. W swojej karierze zawodowej współpracowała z różnymi placówkami edukacyjnymi prowadząc regularne zajęcia umuzykalniające dla dzieci w wieku przedszkolnym. Obecnie zawodowo jest związana z Państwową Szkołą Muzyczną im. F. Chopina w Będzinie. W przedszkolu dba o muzyczny rozwój przedszkolaków, prowadząc zajęcia muzyczne oraz organizując projekty muzyczno-artystyczne.

Studentka ostatniego roku pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej w Akademii Humanitas w Sosnowcu. Pracę z dziećmi postrzega jako wyjątkową przestrzeń do budowania relacji opartych na zaufaniu, uważności i autentyczności. Szczerość, energia i spontaniczność najmłodszych są dla niej nie tylko źródłem codziennej inspiracji, ale także motywacją do stałego rozwijania własnego warsztatu pedagogicznego.
W pracy stawia na ciepłą atmosferę i indywidualne podejście – zależy jej, by każde dziecko czuło się zauważone, ważne i swobodnie mogło wyrażać siebie. Chętnie sięga po kreatywne metody wspierające rozwój emocjonalny i społeczny dzieci, a także ich naturalną ciekawość świata.
Prywatnie pasjonatka spędzania czasu na łonie natury, gdzie odnajduje spokój i równowagę. Ceni sobie samorozwój i chętnie podejmuje nowe wyzwania, które wzbogacają ją zarówno jako osobę, jak i przyszłego pedagoga.

Absolwentka Uniwersytetu Śląskiego, Wydział Pedagogiki i Psychologii, kierunek: Pedagogika, specjalność: Edukacja wczesnoszkolne i wychowanie przedszkolne oraz Wyższej Szkoły Humanitas, kierunek: Oligofrenopedagogika – edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną. Praca z dziećmi od zawsze była jej pasją. Studia pierwszego stopnia ukończyła w Cardiff Metropolitan University i tam rozpoczęła rozwijać swoją przygodę z dziećmi prowadząc kluby pozalekcyjne dla dzieci oraz działać jako wolontariuszka w lokalnej społeczności na rzecz dzieci. Praca z dziećmi daje jej wiele satysfakcji i radości. W swoich działaniach dydaktyczno -wychowawczych stara się wspierać dzieci holistycznie. Rozmowa, która buduje zaufanie na linii nauczyciel -dziecko jest niej szczególnie ważna. Prywatnie lubi jazdę na rowerze oraz smakować różne kuchnie świata.

Od prawie 30 lat pracuje z dziećmi oraz młodzieżą. Od 15 lat pracuje jako logopeda w szkole podstawowej z oddziałami integracyjnymi w Katowicach. Pacjentami Pani Agnieszki są dzieci z zaburzeniami komunikacji, wadami wymowy, czynnościowymi zaburzeniami narządu żucia. Nieustannie poszerza swoją wiedzę na licznych kursach szkoleniach z obszaru logopedii, neurologopedii – polskich, amerykańskich, niemieckich specjalistów. Jej celem jest stwarzanie możliwości do zmiany osobom, z którymi współpracuje. Od lat poszukuje dobrych i zarazem prostych rozwiązań, które w podejmowaniu działań terapeutycznych dadzą maksimum efektu.

Ukończyła studia magisterskie kierunku wychowanie fizyczne na Akademii Wychowania Fizycznego w Katowicach ze specjalizacją trening dzieci. Dodatkowo posiada tytuł licencjata fizjoterapii, jak też instruktora fitness i trenera personalnego. Od lat prowadzi zajęcia ruchowe dla dzieci w wieku przedszkolnym, jest też animatorem. Pasjonatka wszelkiego rodzaju aktywności fizycznej, w życiu prywatnym jak i zawodowym kieruje się nadrzędną zasadą – “życie polega na ruchu i ruch jest jego istotą”. Całą swoją działalność poświęca temu by pokazywać już od najmłodszych lat, że aktywność fizyczna jest niezwykle cennym aspektem naszego życia i co więcej może dawać wiele radości. Zawsze pozytywnie nastawiona, dzięki czemu łatwo nawiązuje dobre relacje z dziećmi. Prywatnie mama 10 latki i 6 latka, co jak mówi daje jej najcenniejsze doświadczenie w pracy z dziećmi.

Absolwentka Kolegium Nauczycielskiego w Bytomiu, o kierunku Pedagogika Opiekuńcza i Resocjalizacja. Ukończyła również studia z zakresu terapii pedagogicznej w Wyższej Szkole Pedagogicznej im. J. Korczaka w Katowicach oraz studia podyplomowe z Zarządzania Zasobami Ludzkimi. W ostatnich latach pełniła funkcję managera, zarządzając kilkunastoosobowym zespołem. Współpracowała również z Przedszkolem Węgielek w Katowicach. W ramach wolontariatu, aktywnie wspiera świetlicę socjoterapeutyczną w Rudzie Śląskiej. Odbyła również szereg praktyk w ośrodkach pomocy dzieciom i młodzieży. Przedszkole w Pierwszej Dzielnicy tworzyła od samego początku, a obecnie dba o to, by placówka była wspaniałym miejscem do harmonijnego rozwoju dzieci.

W przedszkolu jej zadaniem jest wsparcie nauczycieli w ich codziennych obowiązkach. Cechuje ją duża cierpliwość, empatia i umiejętność pracy z dziećmi o różnym poziomie rozwoju i potrzebach edukacyjnych. Dba również o bezpieczeństwo przedszkolaków podczas zabaw na ogrodzie edukacyjnym oraz w przedszkolu. Dzięki jej wsparciu, nauczycielki mają szansę efektywniej realizować program nauczania, a przedszkolaki otrzymują dodatkową uwagę i opiekę. Prywatnie uwielbia wycieczki po górach oraz zajęcia taneczne.

Absolwentka Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach na kierunku pedagogika o specjalności edukacja wczesnoszkolna i wychowanie przedszkolne. Praca z przedszkolakami jest dla niej nie tylko realizacją podstawy programowej, lecz przede wszystkim rozwijaniem u dzieci empatii, wzajemnego szacunku oraz umiejętności współpracy. Podczas codziennych aktywności organizuje proces dydaktyczno-wychowawczy w taki sposób, aby bazować na motywacji wewnętrznej młodych ludzi oraz pozytywnym wzmocnieniu. Jest nauczycielem tworzącym nowe, a nie odtwarzającym te same schematy zajęć. To właśnie praca z dziećmi, ich naturalna radość, szczerość i uśmiech, utwierdza ją w przekonaniu, iż nauczyciel to właśnie jej zawód i profesja.

Absolwentka psychologii Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach z kwalifikacjami pedagogicznymi. Zajmuje się diagnozą i terapią psychologiczną dzieci w wieku od noworodka do wczesnej adolescencji, prowadzi zajęcia w zespole wczesnego wspomagania rozwoju o charakterze indywidulanym i grupowym, terapię metodą EEG Biofeedback, terapię ręki, a także zajęcia logorytmiczne, trening umiejętności społecznych. Psycholog dziecięcy z 13-letnim stażem pracy obejmującym przedszkole, ośrodek rehabilitacyjno- oświatowy, poradnię psychologiczno-pedagogiczną, fundację dla dzieci ze spektrum autyzmu.

Wicedyrektor oraz anglista Przedszkola muzyczno-językowego w Pierwszej Dzielnicy. Anglista i lektor języka angielskiego. Absolwentka Uniwersytetu Śląskiego na kierunku filologicznym – program tłumaczeniowy język angielski z językiem arabskim. W swojej karierze od ponad dekady uczy dzieci, młodzież jak i dorosłych. W pracy z dziećmi uwielbia ich radość, wdzięczność i spontaniczność. Zafascynowana efektami wprowadzania języka angielskiego metodą CLIL oraz Total Physical Response na co dzień u dzieci w wieku przedszkolnym. Jako koordynator dba o dobry kontakt z rodzicem oraz organizację wydarzeń przedszkolnych.

W przedszkolu pełni rolę gospodyni dbając o czystą przestrzeń i pełne brzuszki dzieci, a także zarażając wszystkich swoją energią i uśmiechem. W wolnej chwili uwielbia chodzić po górach. Praca z dziećmi daje jej dużo radości, bo uśmiech dziecka sprawia, że śmieje się cały świat.

Absolwentka studiów pedagogicznych na kierunku: Przygotowanie pedagogiczne, Pedagogika Resocjalizacyjna oraz Wczesne wspomaganie rozwoju. Posiada liczne szkolenia oraz kursy m.in. z Terapii Ręki I i II stopnia. W pracy w przedszkolu stawia na to, aby dzieci czuły się bezpiecznie i komfortowo w jej towarzystwie, rozwijały się w atmosferze miłości, szacunku i życzliwości. Szczególny nacisk kładzie na wszechstronny rozwój dzieci poprzez zabawę i innowacyjne metody wychowawcze.

Absolwentka Uniwersytetu Śląskiego na kierunku edukacja wczesnoszkolna i wychowanie przedszkolne oraz licznych studiów podyplomowych. Jest nauczycielem, pedagogiem specjalnym oraz terapeutą integracji sensorycznej. Pracuje również w poradni psychologiczno-pedagogicznej, gdzie prowadzi terapię dzieci. Ciągle poszerza swój warsztat metodyczny i terapeutyczny, biorąc udział w różnych szkoleniach i kursach poszerzając swoją wiedzę. Jest certyfikowanym terapeutką ręki, trenerem treningu umiejętności społecznych oraz trenerem sensoplastyki. Prowadzi swoją stronę internetową www.worekpelenpomyslow.blogspot.com, gdzie publikuje treści dla nauczycieli oraz terapeutów. W pracy z dziećmi stawia na relację, która jest dla niej podstawą wszystkiego.









